lauantai 2. huhtikuuta 2011

Rukouksia ystävät !

Nyt pyydän paljon esirukouksia kaikilta jotka sattuvat tämän lukemaan. Saan vieraan joka ei ole uskossa. Olen kovasti rukoillut, että Jumala kutsuisi myös häntä.
Tämän ystäväni on joskus ihmisten toimesta nöyryytetty uskon varjolla, kasvanut hyvin vanhooollis lestadiolaisessa ympäristössä.
Hänellä on heti karvat pystyssä näiden asioiden äärellä. . . (toki sekin on parempi kuin välinpitämättömyys)

Viimeksi kun yritin puhua sain hirvittävän ryöpyn niskaani. . . minut oli aivo pesty jne. . no jos aivot on likaiset niin voihan ne pestäkkin. . ;) sanoi Salme Blomster eräässä ohjelmassaan.
Rukoilkaa mulle voimaa tämän ystävän kanssa. . . Hän on ollut minulle pitkään hyvin tärkeä ihminen enkä haluaisi luovuttaa hänen suhteensa, vaan toivon todella, että hänkin pelastuisi.

Herra laittoi minut vahtimaan, ettei tämä ystäväni lähde maailmasta ennen aikojaan ja uskon että Jeesuksella on hänelle vielä jotain varattuna :) Ystäväni on debressiivinen ja suunnitellut monesti itsemurhaa. . Olemme tunteneet kahdeksan kymmentä luvun lopusta asti. . .

Kun tämä ystäväni muutti pohjoiseen, pelkäsin hänen puolestaan. Mutta kun annoin elämäni Jeesuksen käsiin tuo pelko vain katosi. Jotenkin annoin hänet Jeesuksen huomaan. . . Siksi uskon, että Jeesuksen työ hänen kanssaan on vielä kesken. . .
(mulla itellä alkaa olla välillä paukut kaikki)

Rukoilethan minulle voimaa ja viisauden sanoja. . siunausta sinulle ystäväni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti