lauantai 28. toukokuuta 2011

Jotenkin tökkii. . .

Olen katsellut paljon TV7 lähetyksiä. . mua on ruvennut tosissaan mietityttämään tämä Pyhän Hengen täyteys ja kielillä puhuminen. .
Minä haluaisin itselleni sellaisen rukouskielen jolla mun henkeni voisi rukoilla ja rakentaa mun sisintäni. . .

Jotenkin tuntuu, että tämmöistä tapahtuu vain vapaissa suunnissa ei tässä "isossa kirkossa". Mutta sitten kuitenkin evankelista Eliina Heinonen käyttää armolahjoja ja puhuu myös kielillä. . ja hän on Kansan Raamattuseuran evankelistana toiminut pitkään ja on näin ollen evlut.
Toki mulla on varmaan rajoitteena myös tämä luonteeni, että vähän tuppaan olemaan varovainen kaikessa sellaisessa jota en ihan täysin ymmärrä. . ja järkiperäistänkin välillä asioita ihan liikaa. .

Pikku mies kesti leikkaus reissun hyvin, valloittavasti oli hymyillyt vaan kaikille. Niin että lääkärikin oli todennut ymmärtävänsä nyt mistä puhutaan, kun poika oli sillekkin tekaissut kunnon hymyn, tuttikin oli tipahtanut lattialle. . .
On se poika kyllä niin iloinen ja nauravainen lapsi. .
Yhtään ei menoa haittaa vaikka jalka on kipsissä, eikä ole mitään kipuja ollut niin että olisi lääkitä tarvinnut. . . KIITOS HERRALLE

Pojan äiti vain sai vähän huonompia uutisia. . . imusolmukkeet olisi pitänyt leikata samalla kun kasvainkin poistettiin. Nyt niiden leikkaamisesta ei ole visiin mitään hyötyä ja vartijasolmuketta on mahdotonta kuulemma enää paikallistaa.
Mutta Pet-Kuvat oli puhtaat joten mitään isompaa hälyttävää ei nyt tällä hetkellä ole. Ja todennäköisesti tytär pääsee ihan lähetttellä uusiin Pet-kuviin ultran ja palpaation lisäksi kontrolliin jossain vaiheessa.

Haa mun yhdeltä kaverilta joka ei usko Jumalaan varastettiin polkupyörä, minä heti annoin asian Herralle ja kuinka ollakkaan ystäväni löysi pyöränsä. . oli joku humalikko "lainannut". .

Välillä tunnen olevani todella syntinen. . . ja armoa vailla.


Häivähdys Kiitos ! ja Siunausta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti