perjantai 13. marraskuuta 2009

Etsintää

Olen viettänyt tunteja tietokoneella etsien erilaisia evankeloimisjärjestöjä. Paljon olen löytänytkin, mulla on niille linkeille ihan oma kansionsa kirjanmerkeissä :)
Olen etsinyt itselleni sopivaa porukkaa johon liittyä (kirkon lisäksi)tai jota tukea jollain tapaa. Tarjontaa on paljon, kaikilla sama tavoite viedä evankeliumia eteenpäin. . . Miksi siis niin monta ryhmittymää, yhdistystä ja suuntausta ?? Onko tosiaan niin, ettei aina ole olemassa olevaa hyvää samanhenkistä porukkaa vaan kaikkien pitää perustaa oma kuppikunta ? Ellei etsintäni tuota tulosta pitääkö minunkin perustaa oma uusi järjestö viemään evankeliumia ja tekemään minulle mieleisiä muita toimintoja joiden katson olevan kristitylle tarpeen. .

Takertuuko kristikansa tosiaan jokaiseen tulkintaan niin voimakkaasti ettei "toisen" tulkintaa voi mitenkään hyväksyä. . onko tämä nykyajan kinastelua "kenen" puolella ollaan. Raamattu sanoo selkeästi, että siitä teidät tunnetaan minun opetuslapsikseni kun te rakastatte toisianne. .

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti